Institutul Oncologic Cluj ca în vremuri libere de Covid-19
La Institutul Oncologic Cluj, se pare că digitalizarea nu ajută nici în vremuri de pandemie. Persoane cu risc crescut de a contacta coronavirus, se adăpostesc înghesuite într-o sală de așteptare care nu respectă nici o normă de siguranță pentru sănătatea pacienților cu risc crescut de a se contamina cu coronavirus.

Persoane care au așteptat ore în șir la coadă, au declarat sub protecția anonimatului, că au probleme în a citi cardurile de sănătate, programările făcute on-line nu au nici o relevanță, atât timp cât au avut de stat în sala de așteptare, cu masca pe față, până la 4 ore.
Am așteptat 3 ore, aveam programare la ora 10 dimineață și am reușit să ies după ora 13:00. Aglomerație, persoane care așteaptă într-o sală de așteptare plină, peste capacitatea locurilor pe scaune, și ele înghesuite, fără nici o respectare a distanțării sociale. Au avut probleme cu cardurile de sănătate, se așteaptă la coadă, nu se fac rețete on-line, etc.
A declarat pentru noi o pacientă, sub protecția anonimatului
Aceasta ne-a furnizat și o imagine cu telefonul din sala de așteptare a institutului, unde se vede foarte clar, cum pacienți ai institutului stau și așteaptă, într-o sală plină, cu masca pe față.
Cam în acest fel a înțeles statul român că trebuie să își protejeze persoanele aflate în categorie de risc ridicat de a contacta coronavirus, așa a înțeles statul român digitalizarea și transferul unor servicii în mediul on-line. Nimic nu funcționează, rămânem la dosarul cu șină și pix.